A legjobb, ha ehhez az üzletünkben közvetlen az egyik munkatársunkhoz fordul. A termékek visszavételével kapcsolatos („Szabályok a fogyasztó által visszahozott hibátlan termékekre vonatkozóan“) irányelveinket Általános panaszkezelési szabályzatunk tartalmazza, amely kinyomtatva, brossúrába fűzve minden üzletünk kasszájánál a vásárlók számára hozzáférhető helyen megtalálható, vásárlástól függetlenül.
Üzletpolitikánk szerint azonban a termékek sértetlensége esetén a vásárlástól számított egy hónapon belül fel tudjuk ajánlani a visszavett termékek cseréjét, vagy ellenértékének levásárlását. (Kivételt képeznek ez alól az élelmiszerek, vegyiáruk, a kozmetikai és multimédia termékek, - ide értve a könyveket is, - valamint a szezonális és leértékelt termékek. Ezekre a termékcsoportokra sajnos a fenti lehetőségeket nem tudjuk biztosítani.)
Tájékoztatjuk, hogy üzleteink dolgozóinak minden esetben eszerint kell eljárniuk, egyéni mérlegelésre nincs lehetőségük.