GYIK - Válaszok gyakran intézett kérdésekre

1. E-mail-rendelések

Katalógusaink letöltésének lehetőségével egy különleges szolgáltatást szeretnénk Önnek kínálni. E- mail-ben való rendelésre jelenleg sajnos nincs lehetőség.

2. Termékekkel kapcsolatos kérdések

Amennyiben termékeinkkel kapcsolatban kérdése van, kérjük, vegye fel a kapcsolatot lakhelyéhez legközelebb található üzletünkben dolgozó munkatársainkkal. Mindig kedvesen, hozzáértő tanácsokkal látjuk el. Az Önhöz közel eső Müller drogéria címét és telefonszámát könnyedén megkeresheti az online üzletkereső menüpont segítségével.

3. Parfümminták küldése

Megértéssel fogadjuk próba iránti kérelmét. Minden Müller drogériában talál mintákat (elsősorban illatmintákat, kozmetikai és ápolási cikkeket), melyek éppen aktuálisak és kaphatók.
Megértését kérjük, amiért a próbaminták/fiolák E-mail rendelését a magas költségek miatt nem tudjuk végezni.

4. Katalógusok / szórólapok

A mindig aktuális katalógusokat megtalálja az Önhöz közel eső üzletünkben. Ezen kívül lehetősége van katalógusainkat weboldalunkon megtekinteni és letölteni.

5. Üzletek az Ön közelében

Kérjük, írja be az „online üzletkereső”-be a kívánt irányítószámot illetve helységet. A kereső rögtön megtalálja a megfelelő drogériát címmel és telefonszámmal együtt. Ahhoz, hogy az aktuális nyitva tartási időt megtekinthesse, kattintson a „vállalat/üzletkeresés/üzletek listája” menüpontra. Az „infó- gomb” segítségével megkapja a keresett információt.

6. Adományok / anyagi támogatás

Köszönjük cégünk iránti érdeklődését. Ami az anyagi támogatást illeti, csalódást kell okoznunk, mert alapvetően nem támogatjuk sem a rendezvényeket, sem az ünnepi eseményeket vagy a magánszemélyek tevékenységeit. Nap mint nap, számos anyagi támogatással kapcsolatos kérés
érkezik hozzánk. Két intézményt választottunk ki. Azt gondoljuk, hogy koncepciónk sokféle lehetőséget nyit szociális, közhasznú területeken és bízunk a megértésében.