Amikor 1953-ban a Müller cég megalakult, még senki sem gondolta, hogy a német kiskereskedelmi láncok egyik legérdekesebb szereplőjévé válik. Mára több, mint 800 üzletében kínál vásárlóinak kellemes környezetet a vásárláshoz.

Évek óta töretlenül fejlődik és bővül a cég Németországban és Európa számos üzleteiben egyaránt.
A siker titka a következő:

  • Széles választék
  • Barátságos környezet
  • Udvarias kiszolgálás
  • Kedvező árak

Olvassa el 60 év vállalati történetét, milyen egy sváb vállalat sikertörténete néhány amerikai mozzanattal kiegészítve. Példaként az amerikai drogériák mintáját szem előtt tartva fejlesztette tovább Müller Úr a hetvenes években fodrász szalonját és hozta létre az első önkiszolgáló drogériaüzletet, ami ezután forradalmasította az egész drogéria piacot.

Olvassa el a következő oldalakon a Müller sikertörténetének legfontosabb állomásait.